Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
13 proiecte de decizii aprobate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari În temeiul art.45,al.(3),art. 53, 54 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436/2006, cu modificările și completările ulterioare, la data de 28 octombrie curent, începând cu orele 11:00, în incinta în incinta Î.M. COCT Prietenia, s. Coșnița, a fost organizată ședința ordinară a Consiliului raional Dubăsari. Proiectele de decizii au fost examinate și aprobate de 23 consilieri prezenți din numărul total de 27 aleși. Conform Dispoziției nr. 110-n din 17 octombrie 2022, pentru ședință, au fost propuse 14 chestiuni ce au format ordinea de zi, aprobată cu majoritatea voturilor consilierilor raionali. În cadrul ședinței s-au analizat următoarele proiecte de decizii: 1. Cu privire la activitatea IP „ Incubatorul de Afaceri raionul Dubăsari” în anul 2021 și sarcinile prioritare pentru anul 2022. Raportor: Galina Sandu, administrator al Incubatorului de Afaceri, raionul Dubăsari 2. Cu privire la măsurile întreprinse privind gestionarea eficientă a sistemelor de irigare din teritoriul raionului Dubăsari. Raportor: Serghei Guvir, șef Secție agricultură și cadastru 3. Cu privire la recoltarea culturilor cerealiere de I grupă și asigurarea securității alimentare a populației raionului Dubăsari. Raportor: Serghei Guvir, șef Secție agricultură și cadastru 4. Cu privire la realizarea Programului teritorial de control și profilaxie a tuberculozei pentru anii 2017-2021 și aprobarea Programului teritorial de răspuns la tuberculoză pentru anii 2022-2025. Raportor: Aurelia Vinari, șef IMSP Centrul de sănătate Dubăsari 5. Cu privire la reglementarea activității IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari. Raportor: Aurelia Vinari, șef IMSP Centrul de sănătate Dubăsari 6. Cu privire la realizarea Programului raional de acțiuni în domeniul eficienței energetice pentru anul 2020-2021, Sectorul clădiri publice. Raportor: Zinaida Sirețanu, specialist principal, SCGCDT 7. Cu privire la abrogarea Deciziei Consiliului raional nr.1/13 din 20.03.2020 ”Cu privire la donația unei ambulanțe, destinate pentru IMSP CS Dubăsari. Raportor: Aurelia Vinari, șef IMSP Centrul de sănătate Dubăsari 8. Cu privire la executarea bugetului raional în primul semestru al anului 2022. Raportor: Lilia Cazac, șef Direcție, economie, buget și finanțe 9. Cu privire la Notificarea Oficiului Teritorial al Cancelariei de Stat a Deciziei Consiliului raional nr.1/16 din 23.06.2022 ”Cu privire la modificarea/corelarea bugetului raional”. Raportor: Maria Jimbei, secretara Consiliului raional Coraportor: Lilia Cazac, șef Direcție, economie, buget și finanțe 10. Cu privire la reorganizarea filialei Marcăuți prin absorbție de către școala de circumscripție, Liceul teoretic Holercani. Raportor: Violeta Tolstenco, șef Secție politici educaționale, DÎG 11. Cu privire la aprobarea rețelei de instituții, clase și a contingentului de elevi din instituțiile preuniversitare din raion în anul de studii 2022-2023. Raportor: Violeta Tolstenco, Direcția învățământ general 12. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: Maria Perciuleac, șef Secție cultură și turism 13. Cu privire la modificarea/corelarea bugetului raional. Raportor: Lilia Cazac, șef Direcție economie,buget și finanțe 14. Cu privire la promovarea în funcție publică de conducere. Raportor: Vladimir Izman, vicepreședintele raionului Amintim, că toate întrebările din ordinea de zi au fost examinate de către comisiile de specialitate, iar din cele 14 proiecte, doar 1 proiect de decizie nu a întrunit nrul necesar de voturi pentru a fi aprobat. Marina LUPAȘCO, specialist superior |
Lasa un comentariu